O nas

Kilka słów o nas i naszej pracy

Zaufali nam najwięksi! Pójdź w ich ślady! Grupa Kapitałowa Sprint z powodzeniem zdobywa rynki od 2003 roku. Specjalizujemy się w transporcie drogowym, krajowym i międzynarodowym.

Podstawą naszej działalności są drogowe transporty całopojazdowe. Mając na uwadze potrzeby naszych Klientów, realizujemy doładunki, a także przesyłki drobnicowe na terenie kraju i Europy.

Do perfekcji opanowaliśmy realizację zleceń wymagających obrotu paletami. W tej materii posiadamy długoletnie doświadczenie poparte satysfakcją i referencjami wielu zadowolonych Klientów.

Bezpieczeństwo powierzonych nam ładunków jest dla nas priorytetem. Dlatego posiadamy jedne z najlepszych polis ubezpieczeniowych z odpowiednio wysokimi sumami gwarancyjnymi. Działamy w dużej mierze na podstawie długookresowych umów z przewoźnikami o ugruntowanej pozycji rynkowej, co dodatkowo wpływa na bezpieczeństwo i terminowość dostaw powierzanego mienia.

Posiadamy nieustannie powiększane i modernizowane zaplecze transportowe. W jego skład wchodzą pojazdy typu:

Świadczone przez nas usługi wyróżniają się najwyższymi standardami jakości, co potwierdzają otrzymane przez nas laury i certyfikaty. Nad prawidłowym przebiegiem procesu logistycznego czuwają zaangażowani i kompetentni spedytorzy dedykowani poszczególnym Klientom.

Z zaangażowaniem i otwartością na potrzeby naszych Klientów planujemy i realizujemy wszelkie przedsięwzięcia z zakresu transportu i logistyki.

Masz ładunek? Powierz go nam! Wyślij zapytanie.

Z życzeniami owocnej współpracy
Zespół Sprint Logistyka Polska

Dekalog SPRINT

Dekalog jest to zbiór zasad, według których należy postępować oraz zbiór wartości jakie powinny cechować każdego pracownika.

  1. Nie smęć:
    • nie narzekaj,
    • aktywnie poszukuj rozwiązań,
    • bądź otwarty.
  2. Codziennie pracuj nad wartością naszej firmy:
    • myśl o firmie jak o swojej,
    • twórz swoje wymarzone miejsce na ziemi,
    • nie kalaj swojego gniazda.
  3. Dziel się pracą:
    • dziel się ładunkami i samochodami,
    • precyzyjnie określaj oczekiwania,
    • jasno stawiaj cele,
    • dotrzymuj terminów,
    • staraj się pomagać z całych sił.
  4. Ty dla mnie – ja dla Ciebie:
    • nie odwracaj się plecami do drugiej osoby, gdy jest problem,
    • bierz pod uwagę punkt widzenia i potrzeby innych.
  5. Ceń długotrwałe efekty ponad doraźny sukces:
    • zastanawiaj się nad konsekwencjami każdej decyzji,
    • swoim zachowaniem buduj długotrwałą współpracę z klientami i podwykonawcami,
    • myśl długofalowo,
    • kieruj się wspólnym interesem.
  6. Przyjmuj odpowiedzialność za własne czyny:
    • udzielaj informacji tylko z zakresu swoich kompetencji,
    • kieruj interesariuszy do kompetentnych osób,
    • nie zaniechaj niczego,
    • nie szukaj wymówek dla porażek.
  7. Dopasuj sposób przekazu do odbiorcy:
    • mów prosto i zrozumiale,
    • upewnij się, że zostałeś dobrze zrozumiany,
    • nie rozumiesz przekazu — pytaj.
  8. Komunikuj się=rozwiązuj problem
    • nie zrzucaj odpowiedzialności na innych,
    • pytaj zawsze u źródła — nie plotkuj, nie klucz,
    • możliwie szybko komunikuj potrzeby, by dać innym czas na reakcję.
  9. Rozwijaj się:
    • poszerzaj wiedzę, kompetencje i kwalifikacje.
  10. Bądź porządnym człowiekiem:
    • szanuj swoją pracę i innych ludzi,
    • bądź uczciwy i etyczny,
    • zachowuj się tak, byś rano mógł spojrzeć w lustro.