- Na skutek wejścia w życie ustawy dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r. poz. 1798) najpóźniej do 31.12.2020 r. należy złożyć w spółce wszystkie papierowe dokumenty własności akcji aby mogły być przekształcone w formę elektroniczną. Moc obowiązująca dokumentów akcji wydanych przez spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 1 stycznia 2021 r.
- Złożenie dokumentów akcji w spółce odbywa się za pisemnym pokwitowaniem wydanym akcjonariuszowi
- Kontakt do pełnomocnika Zarządu ds. kontaktu z akcjonariuszami: Marcin Grosicki, m.grosicki@sprintlogistyka.pl, ul. Waleriana Łukasińskiego 116, 71-215 Szczecin
- Zawiadomienie o terminie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy (treść zawiadomienia).
- Rejestr akcjonariuszy prowadzony jest przez Dom Maklerski Copernicus Securities S.A. z siedzibą w Warszawie (https://copernicusdm.pl/)